Podstawowa Opieka Zdrowotna
Lekarze rodzinni, interniści i pediatrzy przyjmują pacjentów codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach 08.00-18.00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
Poradnie POZ udzielają świadczeń zgodnie z wykazem świadczeń gwarantowanych z zakresu podstawowej opieki zdrowotnej
Porady udzielane są w Przychodni ale również, w przypadkach uzasadnionych medycznie, w domu pacjenta lub miejscu jego przebywania.
Pacjent może rejestrować się do lekarza podstawowej opieki zdrowotnej osobiście (lub za pośrednictwem osób trzecich) lub telefonicznie.
Zasady realizacji świadczeń POZ w ramach teleporady, zgodnie z obowiązkami określonymi w rozporządzaniu Ministra Zdrowia w sprawie standardu organizacyjnego teleporady w ramach podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)
INFORMACJA O WARUNKACH UDZIELANIA TELEPORAD
1. Teleporada- to świadczenie zdrowotne udzielane „na odległość”, które zwiększa bezpieczeństwo pacjenta oraz personelu medycznego, ograniczając bezpośredni kontakt w sytuacjach uzasadnionych klinicznie.
Teleporady w Przychodni Podstawowej Opieki Zdrowotnej Centrum Medycznym Sp. z o.o. w Głownie, Przychodnia Miejska REMEDIUM udzielane są przy użyciu systemu łączności telefonicznej zapewniających ich bezpieczeństwo i poufność.
2. Sposób ustalenia terminu teleporady
Teleporada jest realizowana nie później niż w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu zgłoszenia się pacjenta do świadczeniodawcy podstawowej opieki zdrowotnej za pośrednictwem systemu informatycznego lub systemu łączności
Termin Teleporady ustalany jest każdorazowo z pacjentem przez pracownika rejestracji w trakcie
rejestracji pacjenta do lekarza lub jeśli wynika to z toku leczenia bezpośrednio z lekarzem POZ.
3. Sposób nawiązania kontaktu między świadczeniodawcą POZ a pacjentem w celu udzielenia
teleporady oraz sposób jej udzielenia.
Na podany przez pacjenta w trakcie rejestracji numer telefonu lekarz w danym dniu i ustalonej godzinie wykonuje telefon, dokonuje weryfikacji tożsamości pacjenta w celu wykonania świadczenia,
4. Sposób postępowania w sytuacji, gdy brak kontaktu z pacjentem w ustalonym terminie Teleporady.
Brak kontaktu z pacjentem w ustalonym terminie teleporady skutkuje jej anulowaniem. Jednak następuję on po wykonaniu co najmniej trzykrotnej próby kontaktu z pacjentem, w odstępie nie krótszym niż 5 minut, w celu udzielenia teleporady. Po nieudanych próbach teleporada będzie anulowana a fakt odnotowany w danych pacjenta.
5. Możliwość skorzystania ze świadczenia opieki zdrowotnej udzielonego w bezpośrednim
kontakcie z pacjentem, w przypadku gdy niezbędne z uwagi na stan zdrowia pacjenta świadczenie zdrowotne nie jest możliwe do zrealizowania w formie teleporady - okoliczność ta powinna być ustalana w porozumieniu z pacjentem lub jego opiekunem ustawowym,
W sytuacji, gdy jest to niezbędne ze względu na stan zdrowia pacjenta, świadczenie będzie
zrealizowane w formie bezpośredniego kontaktu, co zostanie ustalone w trakcie teleporady z pacjentem .
Poradnia lekarza POZ
dr n. med. - Sylwia Kałucka
spec. medycyny rodzinnej - Tomasz Kuciński
spec. medycyny rodzinnej, spec. pediatrii - Agnieszka Trzeciak
spec. medycyny rodzinnej - Anna Kapusta
lek. chorób wewnętrznych - Monika Misińska
spec. medycyny rodzinnej - Witold Sar
Poradnia pediatryczna
spec. pediatrii - Ilona Gabara
dr n. med. - Tomasz Muszyński
Poradnia (gabinet) położnej środowiskowej
Marta Andrzejewska
Monika Bukała
Poradnia (gabinet) pielęgniarki środowiskowej
Halina Lis
Ewa Gałązka
Wiesława Szulc
Gabinet medycyny szkolnej
Ewa Bednarek
Anna Piestrzeniewicz
Mirosława Kowalczyk
Zakres Usług Medycznych
Podstawowa Opieka Zdrowotna
Ambulatoryjna Opieka Specjalistyczna
Rehabilitacja lecznicza
Ortodoncja dla dzieci i młodzieży
Opieka Psychiatryczna i Leczenia Uzależnień
Transport Sanitarny
Programy profilaktyczne NFZ
Program Profilaktyki Chorób Układu Krążenia
Program Profilaktyki Raka Szyjki Macicy
Program Profilaktyki Gruźlicy
Postałe świadczenia
Zakres usług komercyjnych
Pracownia RTG
Poradnia Medycyny Pracy